Ende der Wintersaison 2018 ist in Sicht - Reisverslag uit Zürs, Oostenrijk van Anouk Rombouts - WaarBenJij.nu Ende der Wintersaison 2018 ist in Sicht - Reisverslag uit Zürs, Oostenrijk van Anouk Rombouts - WaarBenJij.nu

Ende der Wintersaison 2018 ist in Sicht

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 Maart 2018 | Oostenrijk, Zürs

Zondag 25 maart 2018, 01.00
Zürs am arlberg, 1715 meter hoogte, -7 graden
Glas water, muziek van Blof: Zoutelande

Goedemorgen!

Lente, we hebben vannacht een uurtje ingeleverd, om vervolgens langer van de zon te kunnen genieten vandaag. Het is al eind maart - bijna tijd om Lisa te verwelkomen en mijn verjaardag hier te vieren - bijna tijd om mijn spullen te pakken (voor nog 1 week, mogelijk 2 weken) en te verhuizen naar een andere kamer - bijna tijd om mijn (vlieg)ticket te boeken terug naar huis - bijna tijd voor 14 dagen live muziek / tanzcafe - bijna tijd om eens te beslissen wat ik hierna wil gaan doen...

Op het moment ben ik hier, in een heel mooi winterwonderland, waar ik voor gekozen heb om meer bewust te worden van mezelf. Luisteren naar wat mijn hart zegt, wat geeft mijn lichaam aan, waar sta ik nu en waar wil ik naar toe. Zoekende naar antwoorden die niet zomaar op je deurmat vallen. Tegelijkertijd nemen de gebeurtenissen en emoties soms een loopje met me en leer ik steeds weer een beetje beter om tot rust te komen. Rustig doorlopen en op momenten terugkijken naar wat het mij verteld. Iemand vroeg me op te schrijven welke dingen voor mij belangrijk zijn; waar ik me graag aan vast wil houden en wat nou typisch Anouk is. Quotes die dan bij me opkomen zijn: Great things never come from comfort zones - Trust yourself and create the kind of self that you will be happy to live with all your life - Everything happens for a reason. Tevens vroeg iemand me wat ik graag wil laten groeien het komend jaar, wat ik meer aandacht wil geven. Allemaal vragen die me bewust maken van wat ik aan het doen ben en wat ik zou willen veranderen om mijn wensen en dromen uit te laten komen en mijn doelen te behalen.

Collect moments - Not things! Dat heb ik de afgelopen weken ook zeker gedaan. Verkleed als Sarah mama op d'r 50e verjaardag verrast, 1 dagje eerder naar huis dan gepland. Het was een heerlijk weekend met de hele familie samen, we hebben een gezellig en leuk feest gehad, ook met de vriendinnen kunnen bijkletsen en Max en Lobke weer even kunnen knuffelen. Tevens is Ayla een lang weekend hier geweest in februari, tussen 't werk door genieten van een cocktail op Balmalp - ff op en neer naar Innsbruck of gewoon lekker kletsen onder genot van een drankje in de zon. Gisteren was ook weer een gave dag; Heb mijn moed bij elkaar verzameld om weer terug op de latten te gaan staan. Laatste keer was in december en ondanks dat ik vreselijk eng vind dacht ik wel, het is nu of nooit meer. Vorig seizoen heb ik mijn beide knieën verdraaid, dit seizoen in december wel 2 ochtenden les gehad, maar was er nog niet echt overheen. Op een prachtige dag met een strak blauwe lucht, genietend van de zon mijn angst overwinnen en skiën naar Balmalp, 't was echt een cadeau. Ik kan nu toch wel zeggen dat ik niet alleen plezier heb in het geven van skilessen aan de jonge kinderen, maar ik kan nu zelf ook genieten van het skiën in dit mooie gebied.

Zoals ik al vertelde, het seizoen zit er bijna op. De laatste 2 weken zijn ingegaan voor het werk in het hotel, Kinderclub gaat daarna nog 2 weken door. Wat het daarna gaat worden, nog op vakantie naar Griekenland, roadtrip rondom Schotland, eerst lekker naar huis en nog een weekje naar ibiza in mei om te masseren en van het eiland te genieten; ik heb nog niets definitief beslist; maar t wordt tijd... Ook tijd om deze blog af te ronden.

Groetjes allemaal en tot snel!





  • 25 Maart 2018 - 12:41

    Colinda:

    Tja zo gaat het leven in ups en downs. En leer je elke dag wat bij ook over en van jezelf. Geniet nog een paar weken van de sneeuw, doe wat je hart je ingeeft en we horen het wel. Xxx mama

  • 26 Maart 2018 - 11:17

    Ad De Koning:

    Het leven is niet altijd eenvoudig maar maak het niet moeilijker dan het al is .Het leven is kort haal er uit wat er inzit.
    Oma heeft een kaart geschreven voor je verjaardag die zul je deze week wel ontvangen.Wij wensen jou een prettige verjaardag, zet hem op de laatste weken en tot ziens.
    groeten opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Ben afgestudeerd fysiotherapeut, echter ben ik weer even opzoek naar avontuur; uit mijn comfort zone: Ofwel de bergen in Oostenrijk!

Actief sinds 23 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1624
Totaal aantal bezoekers 18712

Voorgaande reizen:

11 December 2017 - 15 April 2018

If it doesn't challange you...

25 Augustus 2014 - 25 Januari 2015

New Zealand

Landen bezocht: