Laatste loodjes - Reisverslag uit Odiliapeel, Nederland van Anouk Rombouts - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Odiliapeel, Nederland van Anouk Rombouts - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

23 Augustus 2014 | Nederland, Odiliapeel

Het is bijna zover, de laatste loodjes zijn in werking gezet.
Vooral de laatste 2 weken gingen als een storm voorbij. Tijdens deze weken heb ik vele leuke dingen gedaan, uitstapjes gemaakt, heerlijk gewinkeld en genoten van alle lieve mensen om mijn heen;)

De laatste week ben ik mijn koffer gaan pakken, samen met de hulp van mijn vriendinnen. Tja, je kunt het ook alleen hoor, alleen dan had ik nu 4 koffers gehad vrees ik. Nu alleen: Grote koffer, handbagage, laptoptas en een papieren doos met 10 kg spullen die ik na wil sturen met de post... waarom? Omdat het natuurlijk niet past. Tja was zeker te verwachten, maar goed wie weet is dat goedkoper dan een extra koffer. Maar ook vandaag is het nog niet zeker of ik daadwerkelijk gebruik ga maken van die doos, het is toch weer een bepaald bedrag; z'n pakketje; dus zoals gewoonlijk ben ik nog aan het wikken en wegen en zal de knoop vandaag doorgehakt worden. Verder moet ik nog enkele dingen afronden, afspreken, invullen en uitprinten voor mijn reis, maar ik heb nog 2 dagen.

Voor diegene die nog niet weet wat ik ga doen: Ik ga mijn vrije minor volgen in Nieuw Zealand voor mijn studie fysiotherapie. Hierbij ga ik stagelopen op twee verschillende locaties, 1e lijns praktijken. De eerste 10 weken loop ik 24u mee en de tweede periode van 5 weken 40u. Dit zal allemaal plaatsvinden voor Kerst en dan ga ik heerlijk genieten van mijn vakantie hier.

Er zijn direct wat leuke uitdagingen die de eerste weken voorbij komen: Huisvesting zoeken (eerste paar dagen bij mijn familie, daarna in hostels tot ik een vaste plek gevonden heb), Werk zoeken, engels spreken, links rijden in de auto, stageopdracht geheel dichttimmeren en vormgeven en voor mijzelf zorgen: koken, wassen, strijken ect. Maar vooral genieten!

Dit is mijn eerste reisblog, waar ik regelmatig iets op zal zetten, maar pin me er niet op vast, dat doe ik namelijk ook niet bij jullie;) Maar aangezien ik het altijd wel leuk vind om spannende en leuke verhalen te vertellen, komt dat nog wel goed!

Hij komt er bijna aan, mijn eerste verre reis, we gaan het zien. Ik wens jullie heel veel lees en kijkplezier! Zorg goed voor jullie zelf, dat ik niet naar huis hoef te komen ;-P Dan probeer ik ook goed voor mijzelf te zorgen!

  • 26 Augustus 2014 - 05:21

    Colinda :

    Vandaag is jouw reis begonnen. Veel succes en heel veel plezier.

  • 26 Augustus 2014 - 07:20

    Els Wouters:

    Veel succes en geniet ervan Anouk!!

  • 26 Augustus 2014 - 08:05

    Betty Heeren:

    Heel veel succes met deze uitdaging, goeie reis en genieten maar, groetjes fam heeren

  • 27 Augustus 2014 - 07:53

    Marga Schuurmans:

    Hoi Anouk,
    Wat een leuke uitdaging, heel veel succes!
    Groetjes Fam. Schuurmans Odiliapeel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Ben afgestudeerd fysiotherapeut, echter ben ik weer even opzoek naar avontuur; uit mijn comfort zone: Ofwel de bergen in Oostenrijk!

Actief sinds 23 Aug. 2014
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

11 December 2017 - 15 April 2018

If it doesn't challange you...

25 Augustus 2014 - 25 Januari 2015

New Zealand

Landen bezocht: